1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Jordy Sambeeck - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Jordy Sambeeck - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Jordy

29 September 2012 | Nederland, Eersel

The day before. Die dag is ondertussen alweer over zijn helft. Wat komt de reis dan toch ineens snel dichtbij. Over 24 uur ben ik al ergens boven de wolken, dat hoop ik tenminste. Vandaag nog even de koffer inpakken, laatste dingetjes inslaan in de supermarkt en proberen zoveel mogelijk nog te regelen wat er al te regelen valt voor mijn verblijf in Minneapolis.

Ik krijg nog steeds regelmatig de vraag wat ik nu precies ga doen in de VS. Omdat dat blijkbaar dus nog onduidelijk is, zal ik proberen daar wat over te vertellen. Hoewel het voor mezelf ook nog steeds niet 100% duidelijk is. Het is zo dat ik een van de orthopedisch chirurgen van het CWZ had verteld dat een aantal maanden onderzoek in het buitenland wil gaan doen, en hij zei toen dat hij me daar wel bij zou kunnen helpen. Via hem ben ik toen in contact gekomen met een orthopedisch chirurg in Minneapolis. Na heel veel mails op en neer is de conclusie dat ik er heen ga als 'observer'. Dus ik ga haar (het is een vrouwelijke arts) in haar dagelijkse bezigheden bestuderen. Oftewel ik ga meelopen met haar op de OK en op polikliniek, maar ik mag niets doen, behalve kijken. Verder doet ze heel veel onderzoek, en ik krijg van haar ter plekke een onderzoeksproject waar ik me mee bezig kan houden. Wat het onderwerp wordt, is voor mij in ieder geval nog niet bekend, maar het zal in het kader van haar aandachtsgebied, de knie, zijn. Ik hoop daar uiteindelijk dan ook nog een artikel over schrijven.

Dat is de reden dat ik dus naar de VS ga. En verder ga ik nog 12 dagen reizen met Derk (huisgenootje Nijmegen) in het Westen van de USA. Hopelijk ook nog een weekend naar New York met Freek (studievriend) die nu in Baltimore zit.

Ik ga proberen op deze site een blog bij te houden om iedereen die het leuk vindt op de hoogte te kunnen houden van waar ik allemaal mee bezig ben en wat ik meemaak. Als je dit ontvangt, sta je dus al in de mailinglijst en hoef je je daar niet meer voor aan te melden. Als er nog mensen zijn die er niet in staan, maar het toch leuk vinden om dit te lezen, dan kun je je geloof ik ook nog aanmelden daarvoor.

Jullie horen in ieder geval weer van mij vanuit Minneapolis!

  • 29 September 2012 - 15:00

    Fam. De Keijzer:

    Hoi Jordy,

    Wij gaan jou zeker volgen. Veel succes, maar ook zeker veel plezier.

    Groeten,

    Richard, May en Robert

  • 29 September 2012 - 15:48

    Bea:

    Ha Jordy,

    Goeie reis en veel succes en enjoy your stay in the USA!

  • 29 September 2012 - 17:00

    Diny:

    Ik zal je blijven volgen

  • 29 September 2012 - 17:55

    Geert:

    Nogmaals veel succes Jordy!

  • 29 September 2012 - 17:57

    Freek:

    Goede reis jokert! Amerika is zo slecht nog niet. Voor New york moeten we nieuwe datum afspreken want ouders komen wat eerder.

  • 29 September 2012 - 22:05

    Freek (dat Wordt Verwarrend Denk Ik):

    Nou Jordy heel veel succes maak er een leuke tijd van en geniet vooral!

    Groeten The Freak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Ik studeer sinds 2009 Geneeskunde aan de Radboud Universiteit Nijmegen.

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 8668

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 24 December 2012

Minneapolis

Landen bezocht: