Minneapolis - Eersel - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Jordy Sambeeck - WaarBenJij.nu Minneapolis - Eersel - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Jordy Sambeeck - WaarBenJij.nu

Minneapolis - Eersel

Blijf op de hoogte en volg Jordy

29 December 2012 | Nederland, Eersel

Beste lezers,

Zoals een groot deel van jullie al weet, ben ik ondertussen weer thuis in Eersel, al sinds een paar dagen. Ik ben afgelopen maandag thuis gekomen en heb daarna het grootste deel van mijn familie weer gezien tijdens de kerstdagen. De reis van Minneapolis naar Eersel was soepel verlopen van begin tot eind. En de jetlag lijkt niet mee gekomen vanuit de VS, ik heb er in ieder geval geen last van. Op het vliegveld in Brussel werd ik nog ontvangen met een mooi spandoek, dat helaas nog niet uitgerold was omdat ik te snel door mijn bagageafhandeling heen was, maar het was zeker de moeite waard om te zien:)

Mijn laatste anderhalve week in Minneapolis heb ik nog niet over geschreven, maar daar waren ook niet heel spectaculaire dingen meer gebeurd. Afscheidsfeestje met mijn huisgenoten, nog geprobeerd mijn projecten zo ver mogelijk af te ronden en verder nog een paar leuke dagen op de OK gehad. Het enige dat nog wel leuk is om te vermelden is dat ik nog naar een NBA wedstrijd van de Minnesota Timberwolves ben geweest. Dat is dus het professionele basketbal in de VS en was echt een mooie show!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn verslagen te lezen. Ik vond het in ieder geval leuk om jullie op deze manier op de hoogte te houden, dat veel mensen het lazen en vooral alle leuke reacties. Bedankt daarvoor!

En als ik je nog niet gezien heb, tot snel in Eersel of Nijmegen!

Groetjes

  • 29 December 2012 - 17:19

    Diny:

    Hallo Jordy,
    Ja je verslagen waren leuk, ik heb ze iedere maandag aandachtig gelezen.

    Bedankt!!

  • 29 December 2012 - 17:19

    Diny:

    Hallo Jordy,
    Ja je verslagen waren leuk, ik heb ze iedere maandag aandachtig gelezen.

    Bedankt!!

  • 30 December 2012 - 09:42

    Rian:

    Welkom thuis Jordy ik zal je leuke verhalen missen !! groetjes


  • 30 December 2012 - 10:36

    Marlou:

    Welkom terug Jordy! Het zal weer even wennen zijn geweest om je normale Nederlandse leventje weer op te pakken na al je Amerikaanse avonturen! Tot snel in Nijmegen :)

  • 30 December 2012 - 22:19

    Marion:

    Hoi Jordy, al weer een beetje gewend thuis, ik heb genoten van je verhalen, was leuk om zo op de hoogte te blijven van je doen en laten, tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Ik studeer sinds 2009 Geneeskunde aan de Radboud Universiteit Nijmegen.

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1212
Totaal aantal bezoekers 8650

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 24 December 2012

Minneapolis

Landen bezocht: